Als ZZP'er wil je dat je zaken goed op orde zijn. Dit betekent ook een mooi, digitaal cliëntdossier waarin de cliënt of zijn/haar mantelzorgers kunnen meelezen.
In de zorgsector is Ons Nedap een van de meest gebruikte oplossingen hiervoor, maar de implementatiekosten zijn hoog voor kleine instellingen en ZZP'ers.
Tegenwoordig kunnen ook ZZP'ers Ons Nedap aanschaffen, maar dan betaal je voor elke extra functionaliteit, zoals meer collega's, het resetten van wachtwoorden, en sommige functies van Nedap (zoals bijvoorbeeld de planning) zijn niet beschikbaar. Dit vinden wij niet fair: waarom zou je als ZZP'er akkoord moeten gaan met een uitgeklede versie van Ons Nedap?
Met ons volledig digitale cliëntdossier heb je volledige controle. Jij bepaalt welke taken je zelf wilt uitvoeren en waarbij je onze hulp nodig hebt. En het beste van alles: geen zorgen over implementatiekosten of facturering voor korte vragen, want wij hanteren een alles-in-één prijs, ongeacht de functionaliteit die je nu of in de toekomst gebruikt.
Met Ons Nedap voldoe je aan de eisen voor het KIWA- of HKZ-keurmerk en voldoe je tevens aan je wettelijke verplichtingen, zoals die van de inspectie en de AVG. Bovendien hebben al meer dan 1300 cliënten zorg ontvangen via ons systeem, waardoor je kunt vertrouwen op een bewezen en betrouwbare oplossing.
Met ons systeem kunnen cliënten en mantelzorgers eenvoudig meelezen via Carenzorgt, waardoor transparantie en betrokkenheid worden bevorderd. Daarnaast kun je gemakkelijk en overzichtelijk waardes die je bij de cliënt meet, zoals gewicht, bloeddruk en bloedsuikerwaarde, opslaan. Bovendien bieden we de mogelijkheid om moeiteloos een zorgplan te maken of je indicatiesteller toegang te geven voor het opstellen ervan.
Als laatste kun je gratis collega’s toevoegen, zodat jullie samen in één dossier kunnen werken. Werkt je collega ook met cliënten bij ons? Dan kan ze met één login bij eigen en jouw cliënten.
Als je onderstaand formulier invult nemen we zo snel mogelijk contact met je op over Nedap om jouw wensen te bespreken.